Upute razrednicima za promjenu IOOP statusa predmeta:
http://e.pgsri.hr/upute-razrednicima-za-promjenu-ioop-statusa-predmeta/
« Prosinac 2019 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Erasmus+ projekt
W.A.T.E.R. – in other ways
2018-1-CZ01-KA229- 048037_5
Naša škola je jedan od šest partnera u dvogodišnjem Erasmus+ projektu ključne aktivnosti 2 – suradnja među školama za razmjenu dobre prakse, a ostali partneri su iz Češke (škola iz mjesta Melč, koordinator projekta), Italije (Sassari na Sardiniji), Litve (Alytus), Portugala (Lisabon) i Španjolske (A Coruña).
Svako slovo riječi WATER predstavloja jedno područje proučavanja:
W - the war of survival – nedostatak pitke vode u svijetu i sukobi oko vode, štednja vode
A - alternativni izvori energije, korištenje energije vode
T - transport roba i osoba
E - ekologija, onečišćenje vode, zaštita vodotoka i mora
R - rekreacija, odmor i ljekovite vode
U prvoj i drugoj godini trajanja projekta partnerske škole će organizirati po tri projektna sastanka (kratkoročne razmjene grupa učenika). Učenici će sudjelovati i u brojnim aktivnostima u Vinkovcima i okolici. Lokalne aktivnosti i sastanci će poboljšati njihove jezične i digitalne kompetencije, sposobnost timskog rada, znanje o povijesti, kulturi i životu u partnerskim zemljama.
Nadamo se da ćemo uspješno surađivati s roditeljima, institucijama i predstavnicima lokalne zajednice.ž